Sex, Drugs & Rock `n` Roll Highschool Vol. III

Vorige Artikel 4 van 8 Volgende
€ 7,50 (inclusief 6% BTW)
Aantal

De derde editie van het enige glossy magazine over de Nederlandse muziekindustrie.

Beknopte inhoud:

  • Wat is succesvolle promotie?
  • Theatertours vs. clubtours
  • Geld verdienen met muziek
  • Hoe moeilijk is het om een hit te scoren
  • Interviews met: Tony v/d Berkt, Peter Weening, Sander Donkers, Hein Fokker, Captain Rob en nog veel en veel meer.

Het magazine is nog niet uit, maar wij vermoeden dat de Volkskrant het wederom een bewonderenswaardig goed gedocumenteerde en leesbare Who’s Who van de Nederlandse (pop)muziekindustrie en tegelijkertijd een alles-wat-je-altijd-had-willen-weten-gids over de business gaat vinden.

Aantal pagina’s 292
Verschijningsdatum 11 mei 2011

© 2011 - 2017 Blitzkrieg Shop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel